beoordeling tikken review schrijven reviews lezen
Opelconnect vernieuwd in 3 servicepakketten

Opelconnect vernieuwd in 3 servicepakketten

[Persbericht] Prettig rijdende auto’s fabriceren voor een breed publiek, dat is echt Opel. Het merk met de Blitz hanteert dezelfde benadering voor technologie en services: die moeten veilig, praktisch en eenvoudig te gebruiken zijn. Daarom heeft Opel nu de diverse OpelConnect services aangepast en gebundeld in drie overzichtelijke pakketten: Connect ONE en Connect PLUS zijn per direct beschikbaar, Connect PREMIUM zal binnenkort volgen.

overzichtelijk en toegankelijk Handig, overzichtelijk en toegankelijk

altijd beschikbaar

Opel-rijders kunnen voortaan profiteren van handig gebundelde servicepakketten die met slechts een paar muisklikken via de app myOpel of de OpelConnect-store te activeren zijn. Het aanbod biedt ook vele nieuwe diensten: van de EV Trip Planner voor elektrische auto’s - de nieuwe Opel Astra Electric of Opel Corsa Electric bijvoorbeeld - tot en met de handige Remote Control om bijvoorbeeld de Opel eenvoudig te traceren op een onoverzichtelijk grote parkeerplaats. De diensten zijn beschikbaar voor een bijzonder aantrekkelijke introductieprijs. Dat geldt per direct voor alle nieuwe auto’s die na 3 juli 2023 zijn besteld.

Connect ONE Connect ONE: gemoedsrust zonder extra kosten

opel connect one

Het pakket Connect ONE bevat onder meer eCall voor noodgevallen en B-Call voor pechhulp. Door de B-Call-knop ingedrukt te houden, wordt de pechhulpdienst geïnformeerd. Die zal eerst om alle benodigde informatie vragen voordat een eerste diagnose gesteld kan worden. Indien nodig wordt vervolgens een autoberger ingeschakeld.

Via myOpel app ontvangt de bestuurder voertuiginformatie en statusupdates van de diverse voertuigsystemen; van de aandrijflijn tot en met de remmen, bandenspanning en boordelektronica. Bij een waarschuwingsbericht kan de gebruiker direct een afspraak maken bij een Opel-dealer. Het complete pakket Connect ONE wordt meegeleverd bij de aanschaf van het voertuig en geldt voor 10 jaar; eCall en B-Call zijn gedurende de gehele levensduur van de auto actief zonder extra kosten.

Connect PLUS Connect PLUS: 6 maanden kosteloos een extra compleet dienstenpakket

Connect PLUS biedt een compleet pakket van diensten; van connected-navigatie en voertuigsysteemfuncties via de myOpel-app tot nieuwe diensten speciaal voor elektrische modellen. De eerste zes maanden zijn deze diensten zonder extra kosten beschikbaar. Zo kunnen klanten de verschillende diensten testen en vervolgens beslissen of ze het pakket willen blijven gebruiken. Klanten die al tijdens de testperiode kiezen voor een jaarabonnement profiteren van extra voordeel: het complete pakket Connect PLUS is dan voor een bepaalde periode verkrijgbaar tegen de aantrekkelijke instapprijs van slechts € 60,- per jaar of € 6,- per maand zonder navigatiesysteem (normaal € 80,-/jaar of € 8,-/maand) en € 100,- per jaar of € 10,- per maand (normaal € 120,-/jaar of € 12,-/maand) met navigatie (consumentenadviesprijs inclusief BTW).

opelconnect plus

Tot de Connect PLUS-diensten behoren onder meer:

Opelconnect PREMIUM Opelconnect PREMIUM-pakket

Binnenkort zullen andere aanvullende OpelConnect-diensten toegevoegd worden. Deze zullen worden gepresenteerd in het Connect PREMIUM-pakket.

¹ Tijdelijke introductieaanbieding. Geldt voor nieuwe voertuigen besteld na 3 juli 2023. Connect PLUS vereist een specifiek abonnement en is zonder extra kosten verkrijgbaar gedurende een periode van 6 maanden vanaf het begin van de garantieperiode. Na deze proefperiode is Connect PLUS tegen betaling beschikbaar.

² Geldt voor nieuwe auto’s die na 3 juli 2023 zijn besteld. Connect ONE-diensten zijn gratis beschikbaar gedurende 10 jaar na aanvang van de garantieperiode.

³ De beschikbaarheid van de diensten kan variëren afhankelijk van het model en de uitrusting van de auto.

Bron: persbericht Opelconnect 23 aug. 2023 | Amsterdam, PR Stellantis.com.

 

23-08-2023

Tags: Gastbijdrage Opel

Deel
Deze website is gemaakt met Websitemachine.nl